مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه باید گفتمان متولیان، سازمان اوقاف و همه افراد فعال در زمینه موقوفات را به گفتمان رهبری مبنی بر عمل امینانه نزدیک‌تر کنیم، گفت : اداره موقوفات...
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، روز چهارشنبه، 12 آذر ماه در نشست تخصصی و دوره آموزشی متولیان موقوفات مازندران در بابل، با بیان اینکه وقف و اوقاف ارزش پسندیده‌ای است، گفت: اداره موقوفات مصداق عینی خدمت به اهل بیت(علیهم السلام) بوده و عملی امینانه برای اجرای نیات واقفین است.
 
وی با اشاره به اینکه باید گفتمان متولیان، سازمان اوقاف و همه افرادی که در این زمینه کار می‌کنند را به گفتمان رهبری مبنی بر عمل امینانه نزدیک‌تر کنیم، افزود: حفظ موقوفات و عمل امینانه اجرای نیات از مهمترین وظایفی است که این سازمان با آن روبرو بوده و در صدد اجرای آن است.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه رقبه‌هایی که مستعد انجام کار عمرانی و سرمایه گذاری در آن است، باید شناسایی شود، تصریح کرد: یکی دیگر از موضوعات مهم در راستای عمل امینانه به نیات واقفین تعین تکلیف مطالبات موجود از دستگاه‌های حقیقی و حقوقی در این بخش است.
 
وی با اشاره به بهره گیری هرچه بیشتر از سامانه جامع موقوفات از سوی متولیان، افزود: هدف از برگزاری این همایش ارایه آموزش به شرکت کنندگان جهت استفاده از سامانه جامع و مباحث مالی مربوط به موقوفات است.
/2759/